Autor:
/Unsplash

Vikiartikli kirjutamine võib täita õpiväljundite saavutamise rolli

Usuteaduskonna Uue Testamendi lektori ja programmijuhi Ain Riistani juhendamisel on tudengid Vikipeediasse kirjutanud juba üle 70 artikli. „Tegin eestikeelse Vikipeedia lahti ja nägin, et seal ei olnud Uue Testamendi kohta mitte ühtegi artiklit. Nii tekkiski mõte, et panen tudengid kirjutama,” kirjeldab Riistan Wikimedia Eestile antud intervjuus.

„Vikiartikli kirjutamise ülesanne on mul üles ehitatud õppeprotsessi osana. Ülikoolis on ainetel õpiväljundid, mida vikiartikli kirjutamine täidab,” selgitab Riistan. Lisaks mõjub Vikipeediasse artikli kirjutamine elavdavalt ka õppetööle.

Vikiartikli puhul on Riistani sõnul põhiline pedagoogiline eesmärk arendada referaadi kirjutamise, akadeemilise vormistamise, viitamise ja aja planeerimise oskust. „Eraldi toon välja veel ühe kasuteguri – üldine kasu Eesti kultuurile ja erapooletu info vaba kättesaadavus kõigile,” lisab ta.

Täispikka intervjuud Ain Riistaniga on võimalik lugeda Wikimedia Eesti kodulehelt.

TÜ vaimse tervise konverents „Tööheaolu – mis ja kelle asi?“

Vaimse tervise konverentsil kõneldi tööheaolust

Rooma

Rooma reisipäevik V: viimane päev Roomas ja ongi lõpp!

Atraktsioon kirikus

Rooma reisipäevik IV: kolmas täispäev Roomas